Mijn eerste schoolweken op het Summa College.

Mijn naam is Alain Plaum en ik ben 16 jaar oud. Ik woon in Eindhoven en ik zit op het Summa College.

Sinds 26 augustus ben ik begonnen met mijn opleiding ondernemer detailhandel / filiaalmanager. De eerste weken school zijn mij goed bevallen. Het was natuurlijk wel erg wennen dat ik met een nieuwe opleiding begon en ook allerlei nieuwe mensen leerde kennen. Summa College Business bied mij een brede kant in de Retail. We hebben al allerlei opdrachten gemaakt in groepsverband zoals een eigen film monteren over je eigen persoonlijkheid. Mijn groep en ik hebben een mooi punt behaald met ons filmpje en daarmee hebben we ons eerste studiepunt behaald !

We zijn ook naar het Aquabest geweest voor een sportdag met de klassen uit het 1e jaar. We hebben allerlei activiteiten ondernomen tijdens deze dag en zo leerde je iedereen ook beter kennen.

Het lijkt me ook erg leuk om 1 dag in de week stage te gaan lopen bij het bedrijf dat mij heeft aangenomen.

Ik kijk er erg na uit om over 3 jaar mijn diploma te behalen hier op het Summa College en vervolgens in de toekomst hier iets moois mee teap kunnen gaan doen.

Standaard

Plaats een reactie